Котигорошко

Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Каталог статей

Главная » Статьи » Методична робота

Методична робота

ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ

ШАЛЕНСЬКА ГАЛИНА ТИМОФІЇВНА

ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ, СТАРШИЙ ВИХОВАТЕЛЬ

 

«У наших руках - найбільша з цінностей світу - Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить спою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого»

В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ

 

Зміст освітньої роботи в дошкільному навчальному закладі відповідає основним концептуальним положенням Базового компонента дошкільної освіти, реалізація якого забезпечується освітньою програмою виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина».

Система методичної роботи в дошкільному навчальному закладі спрямована на створення професійно-особистісної зони успіху кожного педагога, підвищення рівня мотивації до саморозвитку і творчості за використання таких факторів:

  • облік результатів діагностики професійних та індивідуально-психологічних особливостей педагогів;
  • індивідуалізація стосунків із колегами;
  • диференціація взаємодії різних груп педагогічного колективу;
  • орієнтування на позитивні можливості особистості педагога;
  • особистий приклад керівника.

Сьогодні пропоновано багато різноманітних форм роботи з педагогічними кадрами в дошкільному навчальному закладі.

Серед них ми виділяємо як традиційні, так і новітні. З традиційних використовуємо: тренінги, семінари-практикуми, педагогічний ринг, круглі столи, педагогічні ситуації.

З новітніх- ділову гру, союз однодумців, майстер-клас, виставки-ярмарки, творчі години.

Інтерактивні форми роботи з педагогами є найбільш ефективною формою в процесі підготовки до педагогічної ради та до розробки нових технологій у навчанні і вихованні дошкільників. Основним напрямком інтерактивних форм є активізація педагогів, розвиток їх креативного мислення, нестандартний вихід із проблемних ситуацій.

Щорічно, плануючи методичну роботу з педагогами свого закладу, вихователь-методист використовує такі відомі форми роботи, які широко впроваджуються в практику дошкільного навчального закладу:

Групові (педагогічні ради, семінари, практикуми, методичні об’єднання, творчі групи, робота за єдиними методичними тема­ми, ділові ігри та ін.) та індивідуальні (самоосвіта, індивідуальні консультації, співбесіди, наставництво тощо).

Відкритий показ. Заняття з подальшим обговоренням побаченого як форма навчання педагогів і розповсюдження передового досвіду.

Семінар-практикум, методичне об’єднання. Проводяться для більш глибокого і систематичного вивчення проблем педагогіки, психології, методики. Теоретичний матеріал підкріплюється прикладами з практики, показом окремих прийомів і способів роботи. У ході семінару, методичного об’єднання вдосконалюється професійна майстерність педагогів, у певному виді діяльності, розвивається творчість і фантазія.

До річного плану роботи дошкільного навчального закладу входять:семінари, методичні об’єднання, семінари-практикуми, які залишаються найбільш ефективною формою підвищення кваліфікації вихователів.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) №65 "КОТИГОРОШКО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ НА 2018 - 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

  1. Формування духовності, досвіду моральної поведінки та соціальної компетенції у дошкільників шляхом застосування ефективних освітніх технологій. Сприяння набуттю дитиною первинних компетенцій ресурсозбереження та ресурсозберігаючої поведінки в природі, що відповідають сталому розвитку.
  2. «Розвиток мовленнєвої активності та творчих здібностей дітей шляхом їх залучення до мистецької культури рідного краю».
  3. Забезпечення тісної взаємодії педагогів та батьків у формуванні життєвої компетентності дошкільника відповідно Базового компонента дошкільної освіти. Підвищення рівня педагогічної культури батьків з питань сучасної дошкільної освіти.
  4. Спрямування методичного навчання педагогів на оволодіння ними ефективними формами організації навчально-пізнавальної діяльності на засадах партнерства, активного впровадження в освітній процес педагогічних інновацій, пріоритетності принципу активності дитини в здобутті знань для формування особистості дошкільника .

 

Педагогічні ради Дошкільного навчального закладу на 2018-2019 навчальний рік

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

Категория: Методична робота | Добавил: lutanadja (15.12.2018)
Просмотров: 27 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
Статті [0]
Інформація про заклад [2]
Структура та органи управління закладу [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [1]
Колектив дошкільного закладу [1]
Нормативно-правові документи [1]
Кошторис та фінансові звіти [1]
Правила прийому до дошкільного закладу [1]
Патріотичне виховання [1]
Звіт про статутну діяльність [1]
Рада закладу [1]
Методична робота [1]
Безпека життедіяльності [1]
Інноваційні технології в роботі [1]
Медична документація [1]
Організація харчування [1]
Поради лікаря [1]
Вхід
Пошук
Друзі сайту
  • Мебелі на замовлення
  • Дизайн
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0